Partyflock
 
43x bekeken
 
Waarschuw beheerder
hoe kan je zelf zon flock ding openen??

:kusje:
 
Waarschuw beheerder
nOu dat heb je nu net gedaan!! :D
:lol: leuke benaming hOe? :p
 
Waarschuw beheerder
whaha jaah wist nie hoe t werkte maar meld je gerust aan is gezellie :D
 
Waarschuw beheerder
whaha zo dus :D

maarre dit is een topic/onderwerp en geen eigen flock. dit is heidi's flock ;)
 
Waarschuw beheerder
oh ja je gaat naar flocks hier links in het keuzemenu - overzicht en dan staat daar wel nieuwe flock aanmaken ofsjow :)

vogel maar ff uit
 
Waarschuw beheerder
ik heb zelf al een flock geopend hihi maar toch bedankt ;)
 
Waarschuw beheerder
:lol: het is gelukt ! :D